fredag 5 februari 2010

Snart är det dags!!

Ber om ursäkt att vi inte hunnit lägga ut fler bilder från Malmö men för dem av er som har Facebook finns bilderna där.

Idag fredag är det full rulle inför morgondagens comedy premiär med Lasse Nilsen på scenen.

Jag har varit förbi det sköna gänget på Skottes Musikteater och lånat lite grejor. Där var det fredagsmys och förberedning inför Skottes familjelördag. Det tycker jag alla ska gå på då det är jättemysigt med hembakat fikabröd, pyssel och förstås mysiga och roliga familjeföreställningar :). Mer info på http://www.skottesmusikteater.com/.

Skottesmys med semlor.

Som tur var hade jag privat chafför som kunde hämta mig och Eddie och jag drog sedan ett varv runt stan för att kolla och förnya lite affischer när vi ändå var i farten. Det finns snart inte en meter där det inte finns Rånocks affischer. Effektivitet kallas det för :)


Trottoarpratarna måste fixas till också och Eddie har koll på läget. Vår nya snygga backdrop har också kommit och strax blir det dukning av bord så snart dagens lunchgäster avlägsnat sig.
Scenen ska byggas också och ny matta ska läggas på då det blir både comedy och live music efter med bandet HubCats.
Det finns en del att göra, det blir en lång men kul eftermiddag/kväll.
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar